a
Awatar użytkownika
Student weterynarii, który woli sie uczyć niż bawić sie w związki.
21
178

Post

kalendarzCallum Armstrong
1
Gina Armstrong { tutaj } × trwa
Call i Gina spotykają sie na obiedzie, gdzie siostra dzieli sie z nim tym, że jest w ciąży. Call jest zadowolony z tej informacji.
2
Florence Hill { tutaj } × trwa
Dwójka przyjaciół, która spotyka sie w domu Armstronga by spędzić wieczór w swoim towarzystwie.
3
Hope Navarro { tutaj } × trwa
Podczas codziennego joggingiu Call spotyka Hope, która ewidentnie potrzebuje jego pomocy. Retrospekcja.
Ukrywanie treści: włączone
Aby zobaczyć ukrytą treść, musisz odpisać w tym temacie.
BĄBELEK - dla każdego, z okazji Dnia Dziecka 2020! GHOSTBUSTER - za rozegranie wyzwania z "Challenge me!" BOGATE CV DOPIERO SIĘ ROZKRĘCAM Trying my best WIĘCEJ NIŻ JEDNO ZWIERZĘ TO...? ONE BIG FAMILY MAN UP! BABYSITTER WHEN WE WERE YOUNG TEXT ME! TYPING LIKE CRAZY JESTEM ŚREDNIEGO WZROSTU STUDENT RYBY PSIARZ MĄDRALA HE WAS FIRST! CZTERY ŁAPY KSIĘŻNICZKA MONONOKE
mów mi/kontakt
naethaia#4170
a
Awatar użytkownika
Student weterynarii, który woli sie uczyć niż bawić sie w związki.
21
178

Post

4
Mia Walker { tutaj } × trwa
Call i Mia wyruszają do nawiedzonego szpitala przekonać sie jakie byty tam żerują i czy może jest szansa na opętanie.
5
Veronica Harrington { tutaj } × trwa
Ronnie przychodzi do Calluma kompletnie pijana by znaleźć pocieszenie w jego ramionach, ale nic z tego.
6
Aaron McKay { tutaj } × trwa
Panowie umówili sie na wspólny wieczór z alkoholem, więc kto wie jak to sie może skończyć.
BĄBELEK - dla każdego, z okazji Dnia Dziecka 2020! GHOSTBUSTER - za rozegranie wyzwania z "Challenge me!" BOGATE CV DOPIERO SIĘ ROZKRĘCAM Trying my best WIĘCEJ NIŻ JEDNO ZWIERZĘ TO...? ONE BIG FAMILY MAN UP! BABYSITTER WHEN WE WERE YOUNG TEXT ME! TYPING LIKE CRAZY JESTEM ŚREDNIEGO WZROSTU STUDENT RYBY PSIARZ MĄDRALA HE WAS FIRST! CZTERY ŁAPY KSIĘŻNICZKA MONONOKE
mów mi/kontakt
naethaia#4170
a
Awatar użytkownika