00Witaj w Hope Valley!
Cieszymy się, że postanowiłeś do nas dołączyć. W tym temacie znajdziesz najważniejsze zasady, które pomogą Ci odnaleźć się na forum. Pamiętaj, że nieznajomość regulaminu, nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
01Pierwsze kroki
1.1. Zarejestruj konto, jako nick podając dane, którymi będzie się posługiwała Twoja postać. Mogą to być:
1.3. Nie zezwalamy na duplikowanie imion. Jako imię "zajęte" rozumie się to podane w karcie postaci, widniejące w nicku oraz wszelkie jego wariacje (m.in. odmienną pisownię).
1.4. Nazwiska mogą się powtarzać jedynie w obrębie rodziny.
1.5. Konta, których nick nie jest imieniem i nazwiskiem postaci lub zawiera znaki specjalne/cyfry, zostaną usunięte w ciągu siedmiu dni od rejestracji. Jeśli chcesz poprosić o zmianę nicku, przejdź do tego tematu.
> imię i nazwisko;1.2. Upewnij się, że są to dane fikcyjne i nie pokrywają się z realnymi osobami lub postaciami popkultury.
> skrót imienia i nazwisko;
> pseudonim i nazwisko.
1.3. Nie zezwalamy na duplikowanie imion. Jako imię "zajęte" rozumie się to podane w karcie postaci, widniejące w nicku oraz wszelkie jego wariacje (m.in. odmienną pisownię).
1.4. Nazwiska mogą się powtarzać jedynie w obrębie rodziny.
1.5. Konta, których nick nie jest imieniem i nazwiskiem postaci lub zawiera znaki specjalne/cyfry, zostaną usunięte w ciągu siedmiu dni od rejestracji. Jeśli chcesz poprosić o zmianę nicku, przejdź do tego tematu.
02Kreator postaci
2.1. Przed przystąpieniem do tworzenia postaci, przejrzyj dział poszukiwań, w którym możesz znaleźć pomysł lub początkowe powiązania z innymi graczami.
2.2. Kartę postaci uzupełnij według kodu dostępnego w tym temacie. Jeśli masz jakieś wątpliwości lub pytania, skontaktuj się z administracją lub poproś o pomoc na czacie.
2.3. Przed oddaniem karty do sprawdzenia, upewnij się, że wybrany przez Ciebie wizerunek jest wolny. Przejrzyj temat zajęte wizerunki, następnie dokonaj rezerwacji w temacie rezerwacja wizerunków.
2.5. Aby karta postaci została zaakceptowana, musisz uzupełnić wszystkie pola profilu oraz wgrać avatar o wymiarach 200 × 320 pikseli.
2.6. Zastrzegamy sobie prawo do niezaakceptowania kart, które rażąco odbiegają od realiów forum.
2.7. Wszelkie poprawki prześlemy prosto na Twoją skrzynkę w wiadomości prywatnej. Po jej otrzymaniu masz 24 godziny na ponowne podbicie karty. Co za tym idzie, wszystkie złożone przez Ciebie rezerwacje zostaną automatycznie przedłużone.
2.8. Konta bez zaakceptowanej karty mogą udzielać się jedynie w działach organizacyjnych, w kategorii "kreator postaci" oraz w offtopie.
2.9. Każdy użytkownik na start może posiadać cztery multikonta. Chęć stworzenia każdej kolejnej postaci należy zgłosić administratorowi, a on, na podstawie aktywności gracza, wyrazi zgodę lub pewne uwagi. Użytkownik może posiadać dowolną ilość multikont, jeśli uzyskał na nie zgodę administratorów. Podczas udzielania ww. zgody będą brane pod uwagę:
2.2. Kartę postaci uzupełnij według kodu dostępnego w tym temacie. Jeśli masz jakieś wątpliwości lub pytania, skontaktuj się z administracją lub poproś o pomoc na czacie.
2.3. Przed oddaniem karty do sprawdzenia, upewnij się, że wybrany przez Ciebie wizerunek jest wolny. Przejrzyj temat zajęte wizerunki, następnie dokonaj rezerwacji w temacie rezerwacja wizerunków.
Wizerunki nie mogą się powtarzać. Jedynym odstępstwem od tej reguły są postacie będące bliźniętami jednojajowymi.2.4. Temat z kartą postaci załóż w subforum "w budowie". Gotową kartę podbij dodatkowym postem.
2.5. Aby karta postaci została zaakceptowana, musisz uzupełnić wszystkie pola profilu oraz wgrać avatar o wymiarach 200 × 320 pikseli.
2.6. Zastrzegamy sobie prawo do niezaakceptowania kart, które rażąco odbiegają od realiów forum.
2.7. Wszelkie poprawki prześlemy prosto na Twoją skrzynkę w wiadomości prywatnej. Po jej otrzymaniu masz 24 godziny na ponowne podbicie karty. Co za tym idzie, wszystkie złożone przez Ciebie rezerwacje zostaną automatycznie przedłużone.
2.8. Konta bez zaakceptowanej karty mogą udzielać się jedynie w działach organizacyjnych, w kategorii "kreator postaci" oraz w offtopie.
2.9. Każdy użytkownik na start może posiadać cztery multikonta. Chęć stworzenia każdej kolejnej postaci należy zgłosić administratorowi, a on, na podstawie aktywności gracza, wyrazi zgodę lub pewne uwagi. Użytkownik może posiadać dowolną ilość multikont, jeśli uzyskał na nie zgodę administratorów. Podczas udzielania ww. zgody będą brane pod uwagę:
- wspólna liczba postów na wszystkich postaciach;3.0. Zabrania się tworzenia postaci, których rys opierałby się na treściach niezgodnych z konstytucją – tj. rasistowskich, pedofilskich, kazirodczych, szerzących nienawiść na tle religijnym, kulturowym oraz ideologiczno-politycznym (faszyzm, nazizm, komunizm, pochwała ustrojów totalitarnych oraz ich podwaliny i pochodne).
- aktywność na ostatnio zaakceptowanym koncie;
- ogólna aktywność na forum.
03Rozgrywka fabularna
3.1. Postami fabularnymi są wszystkie posty, które spełniają poniższe warunki:
3.3. Za temat wolny, tzn. taki, w którym można rozpocząć nową rozgrywkę, uważa się:
3.5. Wszystkie sesje erotyczne, brutalne lub poruszające tematy nieodpowiednie dla którejś grupy użytkowników, należy zamieszczać z włączoną opcją "hide" oraz content-warningiem na początku wątku.
3.6. Zabrania się ingerowania w życie, zdrowie lub majętność innej postaci bez uprzedniego kontaktu z jej właścicielem.
3.7. Konto może trafić do grupy "forgotten" oraz stracić przywileje wynikające z akceptacji karty, jeśli:
> są umieszczone w którymkolwiek subforum kategorii "Hope Valley" lub3.2. Na forum dozwolona jest multilokacja z zachowaniem chronologii wydarzeń. Twoja postać nie może znajdować się w więcej niż jednym miejscu w tym samym momencie.
> są umieszczone w subforum "wycieczki" lub
> są umieszczone w subforum "wspomnienia"
> ich długość przekracza 1500 znaków (liczony czysty tekst, bez BBcode'ów).
Posty zamieszczone w dziale "rozmowy telefoniczne" muszą być dłuższe niż 1200 znaków (liczony czysty tekst, bez BBcode'ów). Zaznaczamy przy tym, że choć taki post jest liczony jako fabularny, to żaden post poniżej 1500 znaków nie chroni postaci przed utratą rangi.
3.3. Za temat wolny, tzn. taki, w którym można rozpocząć nową rozgrywkę, uważa się:
> pusty temat fabularny;3.4. Zabrania się pisania wątków erotycznych w lokacjach publicznych, tzn. ogólnodostępnych dla wszystkich graczy. Zachęcamy, by takie fabuły rozwijać jedynie w mieszkaniach lub tematach należących do postaci.
> temat fabularny, w którym w ciągu ostatnich 10 dni nie pojawił się post;
> temat faularny, w którym odbywa się wątek pomiędzy postaciami, z których przynajmniej jedna jest nieaktywna;
> temat fabularny, w którego ostatnim poście zaznaczono, iż poprzedni wątek został zakończony.
3.5. Wszystkie sesje erotyczne, brutalne lub poruszające tematy nieodpowiednie dla którejś grupy użytkowników, należy zamieszczać z włączoną opcją "hide" oraz content-warningiem na początku wątku.
3.6. Zabrania się ingerowania w życie, zdrowie lub majętność innej postaci bez uprzedniego kontaktu z jej właścicielem.
3.7. Konto może trafić do grupy "forgotten" oraz stracić przywileje wynikające z akceptacji karty, jeśli:
> nie zamieści pierwszego posta fabularnego w ciągu 3 dni od akceptacji;3.8. Na forum obowiązuje system odznak, o którym więcej dowiesz się w tym forum. Każde konto na start otrzymuje trzy dowolne odznaki z działu "Dla postaci", a każdą następną dobiera po dziesięciu postach fabularnych.
> przerwa między ostatnimi postami fabularnymi jest dłuższa niż 10 dni (nie dotyczy postaci nieobecnych. Więcej w tym temacie);
> właściciel postaci poprosi o jej dezaktywację;
> postać nie powróci do fabularnej rozgrywki po nieobecności.
04Wizerunki
4.1. Na forum dopuszcza się tworzenie postaci o wyglądach przedstawiających prawdziwe osoby — aktorów, modeli, wszystkich, których personalia są możliwe do potwierdzenia.
4.2. Regulamin rezerwacji dostępny jest pod tym linkiem.
4.3. Wizerunek dezaktywowanej postaci można przejąć o najbliższej pełnej godzinie lub o następnej pełnej godzinie, tak aby od zwolnienia do przejęcia minęło przynajmniej dwadzieścia minut.
4.4. Nie wprowadzamy ograniczeń co do liczby aktywacji danej postaci. Aby przywrócić konto z grupy "forgotten", musisz wypełnić odpowiedni kod, znajdujący się pod tym linkiem i spełnić warunki aktywacji.
4.5. Wszystkie wygasłe, odebrane lub nieważne rezerwacje są przechowywane w archiwalnym temacie, dostępnym pod tym linkiem.
4.6. Wszystkie aktywacje i dezaktywacje postaci są przechowywane w archiwalnych tematach, dostępnych w dziale "archiwum" ( tutaj ).
4.7. Na forum nie ma ograniczeń co do ilości zmian wizerunku. Każdy gracz może zmienić twarz swojej postaci w dowolnym momencie, używając odpowiedniego kodu w zamówieniach.
4.2. Regulamin rezerwacji dostępny jest pod tym linkiem.
4.3. Wizerunek dezaktywowanej postaci można przejąć o najbliższej pełnej godzinie lub o następnej pełnej godzinie, tak aby od zwolnienia do przejęcia minęło przynajmniej dwadzieścia minut.
4.4. Nie wprowadzamy ograniczeń co do liczby aktywacji danej postaci. Aby przywrócić konto z grupy "forgotten", musisz wypełnić odpowiedni kod, znajdujący się pod tym linkiem i spełnić warunki aktywacji.
4.5. Wszystkie wygasłe, odebrane lub nieważne rezerwacje są przechowywane w archiwalnym temacie, dostępnym pod tym linkiem.
4.6. Wszystkie aktywacje i dezaktywacje postaci są przechowywane w archiwalnych tematach, dostępnych w dziale "archiwum" ( tutaj ).
4.7. Na forum nie ma ograniczeń co do ilości zmian wizerunku. Każdy gracz może zmienić twarz swojej postaci w dowolnym momencie, używając odpowiedniego kodu w zamówieniach.
Zwolniony wizerunek wraca do obiegu dopiero o najbliższej pełnej godzinie lub o następnej pełnej godzinie, tak aby od zwolnienia do przejęcia minęło przynajmniej dwadzieścia minut.
05Postanowienia koncowe
5.1. Jeśli powyższy regulamin nie określa pewnych zasad, obowiązują te opisane w danych tematach.
5.2. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym zobowiązuje się poinformować użytkowników w temacie "Tablica ogłoszeń".
5.3. Osobami sprawującymi opiekę nad forum oraz administracją decydującą są: Teddy Westfield oraz Grace Warren.
5.2. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym zobowiązuje się poinformować użytkowników w temacie "Tablica ogłoszeń".
5.3. Osobami sprawującymi opiekę nad forum oraz administracją decydującą są: Teddy Westfield oraz Grace Warren.
podpisanoadministracja hope valley